سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به موسی علیه السلام وحی کرد که دو کفش وعصای آهنین برگیر و آنگاه در زمین سیاحت کن و آثار و عبرتها را بجوی تا آن جا که کفشها پاره و عصا شکسته شود . [ابن دینار]

سوره مبارکه انعام، آیات ... - لطایف کلام الله

جستجو در وبلاگ:
Powerd by: Parsiblog ® team.
سوره مبارکه انعام، آیات ...(شنبه 85 آذر 11 ساعت 9:28 صبح )

سلام

آیات 42،43،44 سوره مبارکه انعام رو بخونید.

هرچی دربارش به ذهنتون رسید، بسم الله ...

بعد ی هفته، انشاء الله دربارش مثل قبل، بحث می کنیم.

یا علی علیه السلام مدد

 

منتظر: خدا وقتی یه عده رو به عذاب دچار میکنه، در اثر کار بدشون بازم خجالت نمی کشن و توبه نمی کنن!!! (البته از خودمم دارم روش میزارما!!!) و شیطان گولشون میزنه و فکر میکنن که کار بدشون خوب بوده!!!! بعد که خدا بهشون خوشی میده، دوباره شکر نمیکنن!!!! این میشه که خدا عذابش رو بهشون نازل میکنه!

مریم **: من با خوندن این سه تا آیه یاد اسراییل افتادم که تو دنیا پولدار ترین قومن و در تاریخ بالا ترین آمار کشتن پیامبران رو نیز دارن! آیه آخر آدمو یاد مرگ میندازه! و اینکه یهو دست آدم خالی میشه!

ی نق نقو: راستش برا فهم این ایات از تفسیر استاد بهرام پور استفاده کردم. نتیجه: در این آیات گفتگو با مشرکان وگمراهانه. واینکه از سرگذشت اقوام گذشته عبرت بگیرن. و اشاره شده به نافرمانی اقوام گذشته از راهنمایی پیامبران. واینکه ابتدا با مشکلات و سختی ها ازمایش شدند ولی به سوی حق باز نگشتند. و بعد با دادن نعمت به آنها مورد امتحان قرار گرفتند. ولی باز هم برای سپاس وتشکر باز نگشتند و باعث نابودیه خود شدند. یکی از دلایلی که وجود سختی ها و مشکلات باعث نشد به سوی پروردگار بازگردند این بود که کارهای خودشون و صواب می دونستند و از کسی نصیحت نمی پذیرفتند.(برا خودم این خیلی جالب بود)


» احسان
»» یا الله()


» موضوع: انذار
اوقات شرعی

بازدیدهای امروز: 2  بازدید
بازدیدهای د?روز: 28  بازدید
مجموع بازدیدها: 65998  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ وضعیت من در یاهو ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

سوره مبارکه انعام، آیات ... - لطایف کلام الله
احسان
» لینک دوستان من «
انا مجنون الحسین(ع)
برای آخرت
» لوگوی دوستان من «
» نوای کلام الله «
» اشتراک در خبرنامه «